Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 19 January 2010

A tiring day...

Huhuhhuhu....so tired tonight....penat tul...
Tp dalam kepenatan aku sempat menggodek kuah laksa penang untuk makan2 esok kat makmal....hehehe hari ni kek coklat mendapat sambutan hangat....berebut2 plak...hihih xpe nnt ada masa wat lagi..semua orang dapat rasa....ngeh2...
So esok pagi2 kna bangun awal..erm boss xde lagi esok..hehe jadual boss selalunya aku akan tahu ke mana dia n bila dia meting...hahahahah.....xbermakna aku kaki bodek boss....sebab aku wat kerja...n kerja aku buat memerlukan kehadiran boss...so majlis AKUJANJI xakan berlangsung tanpa boss aku....so?Khamis baru dia ada kat skolah...
Hah!!! baru balik ni...dari sekolah...huhu kelas malam utk pelajar2 asrama...syok ajar diorang...heheheh....just go tru the topic form 4....sebab combine...f4 n f5...
Hurm P&P hari ni pon ok..smooth...yang best..masuk kelas 4 bestari...2nd last..tp budak2 bagus...respect! Tapi xdela aku puji depan mereka...bila aku start mengajar...n sambil2 nasihat...everything went well...budak2 tu kata...'teacher xbekeng pon....'hahaha gelak bosar den.....they tot aku garang n impression mereka pada aku adalah macam tu...sehinggalah hari ni..mereka dah berani bersuara..n they said that...hihihihi... I explained..to them..saya garang or bekeng bila orang buat salah....xbuat kerja..or malas....thats all...so alhamdulillah diorng faham apa yg aku maksudkan...summary of the day..hari ni sangat bagus!!! Even a bit tiring....everythng paid off when am happy...la isla bonita...

No comments:

Post a Comment