Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 1 January 2010

Epilog berakhir....revolusi baru bermula...

Wah....dah masuk 2010 kan???????????
Mcm xpercaya...tapi itulah...hakikat...malam tadi jugak berlakunya gerhana bulan...sekitar jam 2-5 pagi....mudah-mudahan segalanya diberkati n dirahmatiNya....InsyaAllah...
Hrm...oagi tahun baru seindah pagu Jumaat..hujan di luar mencurah-curah....hujan rahmat....
saya bergegas sewala jam 8.00 pagi ke lokasi 'meeting' hari ini...hurm meeting ni xde triplle cliam for overtime pon....insyaAllah..ganjaran tersirat....who knows??????????
Apa2 pun agak kelam labut..pagi ni..sebab ada bahan yang xsempat saya bereskan....malu n segan dengan orang2 lama....itulah malam tadi excited nak tgok celebration new year di Trg...huhhuh padahal xada apa lah sangat..hanyalah bersesak...traffic jam dr bulatan penyu..sehingga ke Syahbandar...huhhuuh...huhuhuhu...itulah 1st n last saya nk tgok celebration...tp xde nampak apa2 pon..tidak sehebat bandaraya2 lain yg gah di luar sana...apa2 pun yang penting azam kita untuk menjadi lebih baik dari semalam adalah lebih penting dari semua jenis cara sambutan tu....hehehehe..InsyaAllah.....saya akan buat yg terbaik untuk capai segala yang baik..dalam hidup ini...perlu revolusi untuk maju ke hadapan..ibarat seperti slogan yang masih saya ingat sewaktu pernah bekerja di sektor swasta dulu..'one revolution ahead'.....sampai ke hari ini saya ingat slogan tu walaupon dah lama saya tinggalkan bidang tu....tempat pertama saya mencari rezeki...manakan saya nak lupa.....
So...untuk hari2 seterusnya di tahun 2010..saya mengharapkan semua yang baik-baik untuk semua orang termasuk utk diri saya...tinggalkan segala epilog2 duka....biarlah ia berlalu meninggalkan kita....apa yang baik....atau buruk itulah guru kita untuk akan datang...
Untuk kawan2 yang mengunjung blog saya...SELAMAT TAHUN BARU YE.......untuk 2010...saya akan berusaha lebih gigih....GAMBATE!!!!

No comments:

Post a Comment