Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 18 April 2009

Words...

Salam....I am quite busy these few days....a lot of things come almost on the same time..made me unable to glance to the other side...almost became unable to handle those things..quickly. I need some more time to entertain many requests...if not I could not give a good or even a better respond...Am sorry to those people whom still stay waiting for the things to be hand over last week...I really sorry for the late respond...but I do had a lot of things to be done first...Bukan saya xnak tunaikan permintaan yang lain-lain tu..tapi minggu ni betul2 terikat dengan tugas2 lain yang datang lebih dulu..so saya buat kerja mengikut prosedur...and sapa yang datang dulu saya akan selesaikan dahulu...hari ini adalah masa untuk saya berehat setelah semalam seharian...7-8pm saya berada di luar menguruskan tugasan yang perlukan saya. Untuk Kak Pah, Kaunselor sekolah...saya x dapat lagi serahkan apa yang akak nak tu...saya akan cuba buat secepat mungkin...saya hanya ada dua tangan...untuk saya kerjakan banyak perkara....dua kaki untuk saya kerahkan pergerakan saya ke sana dan sini....sehinggakan semalam semasa bertugas, saya terpaksa menolak tawaran pihak tertentu untuk menyertai kontinjen MSSM Setiu..cukuplah tenaga yang trlah saya sumbangkan tahun lepas....tahun ini saya betul2 menolak untuk menyumbang tenaga di luar daerah...saya perlu fokus yang lebih untuk akademik anak-anak didik saya, memandangkan kepercayaan yang saya terima pada awal tahun ini...jadi saya perlu laksanakan dengan sebaik mungkin..moga2 segala penat jerih..usaha saya bersama2 yang terlibat dengan Projek SPM 2009 akan mendapat pulangan yang setimpal dan lebih baik dari tahun sebelum2nya...aminnnnnnnnnnnn....insyaallah.

No comments:

Post a Comment