Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Wednesday 22 April 2009

PBS

PBS?Parti Bersatu Sabah?????????No...no...Penilaian Berasaskan Sekolah or omputih kata...School Based Assessment..Ak baru balik taklimat Penataran Kimia....kat PPD Besut...drive dari skolah..sempat aku masuk kelas membebel dengan budak2 tu..ttng ULBS...hajat nak carry on 1st assessment hari ni..tapi baru satu group present..aku dah xpuas hati...they were just reading...aku dah mention..not a reading assessment...but speaking ability test..ORAL!!!!Geram gak...aku dgn budak2 ni..suka wat kije bagai melepas batuk di tangga...dah gtau awal2...assessment ni carry 30 marks...dalam SPM paper English..tapi diorang ni degil kayu betul!!!Sudahnya aku mula la membbel itu n ini...so will be continued tomorrow. Balik je ke sekolah...ada lagi satu surat menyusul...Sabtu ni plak kursus pembinaan item kimia...huhuhuhuhuh..kul 8-5 ptg...adush!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xke mana lah aku kali ni....Geram gak dgn KP aku tuh...budak baru n mentah lagi..tapi agak keras kepala....tgok la mcm mn..sibuk sngt nak expose dengan kadet polis..macam lah dapat apa2...rela n sanggup tinggalkan kelas tongang terbalik....tahun depan tu aku jugak yang nak kena carry budak2 dia tuh....tahun lepas dah kena dah..bulan 6 baru masuk chapter 6..tu yg aku plak kena habiskan..bagai nak rak aku wat kelas..utk habiskan chapter2 tu....tahun ni kalo wat hal plak...siap lah..kadang2 nyampah gak...geram sebab nyusahkan aku in the end..nnt...nasihat orang xnak dgr...degil..keras kepala!!!!GERAM>>>GERAM>>>>>>>>>>>>>>>>

No comments:

Post a Comment