Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Monday 27 April 2009

Macam-macam hal

Aduhai..lately banyak betul perkara unexpected berlaku...Malam tadi sim card aku masalah..agaknya dah k.o kot..bermula dengan Nokia 6280 aku buat hal yang macam2...kadang kala sim card reject la..itu la..ini la hinggakan aku naik fed-up...then malam td terus sim card primer number tu k.o...dan sekarang plak...telefon aku yang satu lagi tertinggal plak kat sekolah...aku sedar when I went to a shop to get something...then when I opened my hand-bag...I realised that my phone left at school..so hari ni dunia komunikasi aku terputus seketika..xapalah..zaman dulu xde pon hand-phone..elok je org bley hidup..kan?Erm esok kena attend meeting lagi kat PPD Setiu...aduhai bulan ni agak kerap aku keluar....tadi dah siap print claim...tup-tup datang plak surat panggilan meeting tu..kena hold dulu claim tu...erm..tadi aku sempat belikan ayah hand-phone baru..xdelah mahal tapi cukup la untuk ganti sony erricson yang aku beli thun lepas..macam xserasi je dia nak guna phone tu...function nokia lebih mudah rasanya berbanding sony..
Kat sekolah hari ini..everything was ok...just some students yang selalu buat hal tu...buat hal lagi hari ini..ponteng kelas...aku macam dah malas nak ambil tahu apa nak jadi dengan these two boys...dah penat n jenuh bg nasihat....langsung x ambil peduli..nilah dia..pelajar melayu, makin dimanjakan..makin mengada-ngada..biarlah dia...aku dah cuba buat yang terbaik untuk mereka tu...masa depan mereka sendiri yang corakkan, aku hanya mampu membantu. kalo mereka sendiri xnak ditolong..apa boleh aku buat lagi...
Erm..ntah la bila dapat pegi Celcom office ni utk settle hal sim card aku tu....alahai..time busy ni la banyak lak hal bertimpa-timpa..emosi baru nak stable...bukan stable sepenuhnya pun..setakat half way...hanya untuk bertahan..jelah..xpelah asalkan aku dapat jalankan tugas n tanggungjawab aku...dengan baik..Ha...tadi PK Ko aku datang 'mengadap' aku..minta aku volunteer jadu guru pengiring ke program rakan muda di kemaman Jumaat n Sabtu..ooooooooooooo..tidak sanggup rasanya....aku ada excuse untuk menerima pelawaan dia..minta maaf cikgu, saya ada hal weekend nanti...bagi lah au ruang untuk life aku plak..minggu lepas aku dah xrehat on weekend..so kali ni aku menolak dengan baik...lagipun bukan aku je cikgu sekolah tu...Erm boss xde minggu ni..tapi pemangku akan mainkan tugas...pemangku yang melantik dirirnya sendiri..hehehhe..xpelah..biarlah dia..asalkan xganggu kerja aku....erm..penat plak rasa....aku rasa mcm ngantuk je plak.............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment