Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Sunday 26 April 2009

Concern

Hari ini my schooling day went on as usual...but with some difference...my students able to trace it...during chemistry period...some of my apple managed to tell me..
'teacher don't be too serious...keep smiling teacher..'
me:..serious?????????Do i look like that?'..I'm pretending unnoticed about the situation...
'yess teacher...since this morning we did not see ur smiling...ur face just like that..without smiling'
So aku fikir2 balik...teruk betul masalah aku semalam...malam tadi dan aku andaikan selepas dilepaskan segala lahar tu..hari ini aku mampu senyum girang..nampaknya aku gagal..misi aku untuk kali ini gagal 100% kerana pelajar2 aku mampu mengesan ada garis duka di wajah ku..waima aku sendiri tidak menyedari semua tu...aku masih mengandaikan aku mampu berlagak girang dan riang...walhal sebaliknya...apa nak buat...pelajar2 aku amat peka..and concern..tak semua lah yang prihatin..segelintir..aku akui hari ini mood aku agak luar biasa...mungkin bersebab tapi aku masih mampu menjalankan tugas dengan baik hari ini..itu yang terbaik kan?Kelakar jugak hari ini melihat gelagat pelajar2...menjalankan eksperimen...nanti aku up load gambar2 tu..malam ni macam malas je lagi.....

No comments:

Post a Comment