Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 18 August 2009

Isk!!!!!

Salam....
Hari ini saya pulang seperti biasa dari tempat kerja...tapi ada sesuatu yang telah berlaku di sekolah tadi....sangat menyesakkan nafas saya....menyebabkan jantung saya berhenti seketika..mungkin 0.5 saat...heheheh tapi itulah realiti sekarang yang harus ditempuhi oleh seorang guru seperti saya...Seorang PELAJAR LELAKI TINGKATAN 4 TELAH MAKI seorang guru perempuan DENGAN PERKATAAN:
  • BODOH
  • BABI
  • BERUK
saya memang amat terkejut....tersentak...rasa nak pengsan pon ada...tersangat biadab pelajar2 sekarang...guru tersebut hanya menegur dia supaya masuk ke kelas bukan melepak di tepi koridor...itu sahaja..terus dia katakan guru itu bodoh, bila ditanya balik ..lagi dia sambung dengan perkataan makian tu semua....aduhai pelajar melayu....di mana adabmu...di mana pekertimu....?
saya jenuh memikirkan apakah salah guru2 sehinggakan dimaki sedemikian rupa...salahkah sekadar utk mendidik mereka?????????????????

No comments:

Post a Comment