Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Wednesday 26 August 2009

Berbuka bersama teman2...di Restoran Benteng, TTI

Salam...selamat pagi Malaysia....
Hehehehehe....hari ini Balqis dah balik Klang...kul 10 tadi dia n family set off to Klang...Raya nanti plak baru leh jumpa...nnt makin byk development..sekarang pon dah bley berjalan...ke sana ke mari je kije dia...mulut masih pelat2 lagi..xbyk vocab lagi...raya nnt byk lah tu...
Erm..hari ini agenda saya??????hehehehe..hari ni cuti dari masuk ke dapur...saya berbuka bersama kawan2 di Restoran Benteng, Taman Tamadun Islam...nak try skit recipe dr sana...anak buah dah arrange kebetulan dia kerja kat sana....so menu hari ni...pada saya biasa2 je...ala-ala kampung gitu...tapi oklah kot....Erm..esok abang sulong saya akan sampai..erm hari ini kena keluar awal sedikit ke KT..nak kena pergi ambil baju kakak ipar di kedai...tadi dah call tailor...dah boleh ambil...Saya punya???????Entah...lupa saya nak tanya...xpelah....lambat lagi raya...ehehehhe.
Esok dah exam PTK...saya langsung xbuka buku..malas betullah...entahla....rasa macam dah immune dengan peperiksaan PTK ni....tengoklah kalo sempat malam nnt saya buka buku soalan2 PTK....:)
oklah..malam nnt InsyaAllah..saya up date lagi...

No comments:

Post a Comment