Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Thursday 27 August 2009

Hari yang kelam kabut...

Salam....huhuhuhuh..hari ni tunggang langgang hidup buat seketika.....Tadi PTK..tapi overslept...pas solat Subuh td konon2 study...last2 buku2 yang baca saya.....bila tejage...dah lewat....terkejar....gosok baju..mandi...bla..bla..nasib la Pusat Exam tu 5mins drive je....semput rasanya.....
MEnu?Dah siapkan utk buat bubur lambuk lagi...memang favourite lah bubur lambuk nih....pastu kakak saya akan gulaikan itik...heheheeh saya xsuka!So utk saya..just saya akan masak ayam masak merah....internet hari ni betul2 mencabar kesabaran saya.....connection error sepanjang2 masa...sekarang je baru bley online....sedih!
Petang nnt abang n kakak ipar sampai....tapi kejap je balik...esok dah nak balik Klang!....Hurm...

No comments:

Post a Comment