Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 29 August 2009

8 Ramadhan..Permai Inn, K.T.

Salam....
Selamat pagi...semoga ceria2 sokmo...
Xada apa yang menarik nak saya coretkan pagi2 ni...sekejpa tadi abang saya baru je berangkat pulang ke Klang, dan rumah ini kembali seperti biasa...agak muram dan suram..apa2pun saya masih di sini...
Sekejap lagi saya akan ke dapur...kali ni oven saya akan berasap lah...untuk sediakan kek lapis coklat...petang nanti saya akan berbuka bersama kawan2 di Permai Inn. Seorang rakan baik saya telah menempah untuk berbuka di sana. Thanks fren...so noktah dulu utk pagi ni..walaupun hajat di awal pagi untuk membasuh kereta..tapi hajat terkubur..penat betul rasa....esok2 ajalah...
Oklah..up date lagi nanti...
Hai..salam...
kembali untuk menulis...dah lewat supposed to go bed now..but not yet sleepy..so am turning on my lappy....jest to c the latest news ...so just arrived home at 9.45...my friends followed me to home...they were so worried about my safety driving alone on night...hehehehhe...had no choice to refuse their helps..anyway..thanks a lot buddies!
The breaking fasting was so good.ELy..Aisy n her hubby joined us togaher...Aish..Ely's baby was very friendly....foods?Alhamdulillah...nice n tasty...















Me with ely, Fazila n Aisy...before everybody went home..


Prune layer cake...made for pregnant mummy...also for friends...Mr&Mrs.Madang.













Wrapping ...














Ready to pack...




2 comments:

  1. emmm bestnya.takleh betul tgk kek lapis ni

    ReplyDelete
  2. sorry..xdan wat masa kak wan balik...ingt nk kirim ke kak ma...xdan jgak...jumaat tu temankan kak ma shopping kt kedai payang...petng bru balik...lauk pon beli kat bt 6...hehehehe.

    ReplyDelete