Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 24 February 2009

Story I

Salam....salam..sejahtera..salam ukhuwwah..salam perpaduan...Jam kat tepi aku dah kul 6.45..ptg. So ptg ni aku boring..tu pasal aku online..2-3 hari kebelakangan ni aku jarang online..fokus pada kerja je byk, tapi tak siap2 jugak....malah makin bertambah..aku pun rasa dah mcm semput je asyik rush ke hulu n ke hilir..kelek file ke sana n ke sini..penat tul thun 2009 ni..ntah la kenapa...beban kije bley tahan la thun ni...apa nak buat..tugas namanya...tapi honestly..betul2 penat....mood nak bercerita pun kurang..ketandusan idea..otak penat nak fikir perkara lain...asyik fikir kije yg makin hari makin membukit...lama2 mengunung...huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment