Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 7 February 2009

Malas...

Ntah kenapa penyakit malas tu selalu je melekat kat aku..kalo dah kena kemalasan ni payah la nak cakap..segala kije akan pending..n delay..n delay...so hari bley dikatakan seharian aku ngadap laptop aku ni..satu kije yg berkaitan dgn skolah aku xbuat langsung..ingat malam ni nak check nama list budak2 form 5..tp ntah la..ni tersengih lagi depan laptop aku ni...leka lagi main tenet ni...leka lagi layan lagu...huhuhuhu..ntah bila nak rajin ni...selalu doa minta dgn Allah dipermudahkan segala urusan aku..tapi makin malas plak...2 hari ni...xde kije lain selain ngadap laptop ni...pagi tadi aku ngemas bilik...alih barang2 ubah suia skit keadaan susun atur perabot dlm bilik aku...ptg ni...ada kawan dtg..kuar jap....plan mlm td..pg ni nak K.T..tp macam malas...ha tengok..malas lagi...so bila dah malas ni..susah la nak bergerak...waima nak makan pun malas ..kan?kan..?k..r plan2 nak stop ni..nak gi wat kije..la plak...dah 2 ari aku melanguk ngadap benda ni..mcm xde kije lain dah...plak....ok ar.....chau...chin chau...

No comments:

Post a Comment