Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 10 April 2010

Choc finger vanilla n pandan coffee...layer cake

Yuhuuuu..Salam...
Hari ni penuh n padat jadual saya....Dari pagi bermula kehidpuan saya skitar jam 6.30 pg sudah pun berada di atas jalan raya...kerana hujung minggu ini saya habiskan bersama anak-anak buah pengarang jantung yang nakal n petah...so sayang nak tinggalkan mereka...maka pagi2 buta la saya bertolak untuk ke tempat kerja...Ye saya bekerja di hujung minggu..mendidika mereka yang ingin belajar...walau pun agak kecewa apabila tiba di makmal.hanya 12 orang yang setia menunggu...xapalah...ajarlah selagi mereka berminat..n selagi kudrat yg ada ni mampu...
So...sempat siapkan rekod mengajar n hantar ke pejabat..kunci office ada dalam tangan saya ..heheheh pagi-pagi saya call pihak pengurusan...so sala seorang GK datang serhakan kepada saya...hahahahaha...Esok saya akan pulangkan....So..sempat saya submit RM...disebabkan hari Khamis saya M.C...alhamdulillah..dah lega kepala saya hari ni...hurm..hari ni habis kelas sekitar 12.30...saya siapkan sedikit kerja...on the way balik...sempat singgah di gerai ikan..mencari sedikit lauk..mentah...so dapatlah ikan kembong segar...n juga ikan cermin...masak tumis ...letak kacang bendi...sedap tu......so sampai kat rumah...saya mula selesiakan kerja-kerja house keeping...pergh.....penat sungguh....tp puas hati....
petang plak..saya godekkan dua bj kek....kek lapis jejari coklat n kek lapis kopi pandan....resepi asal saya ambil dr buku tulisan rabiah amit..pastu saya godek2 n ubah suai...hehehehehe....sebab ada bahan yg xde..so saya alter skit jd bleh guna bahan2 yg dah sedia ada..maka siaplah 2 bj kek tu....photo??..oooooooooooowh..nanti lepas ni lah saya letakkan...so..saya nk iron baju utk minggi ni..xde lah saya kelam kabut pagi2....hahah sememangnya saya agak kurang berdisiplin kalo bab2 pergi kerja....hahahahaha...saya sdg berusaha untuk berubah...ke arah yg lebih baik..lalalalalalalala...ok tadaaaaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment