Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Thursday 12 November 2009

Terukkah aku????????????

Huhuhuhuh....semalam dan hari ini..berangkai je peristiwa yang berlaku....cerita sinetron...bersambung2....kes semalam dibawa ke hari ini....dan sabarku terpinggir hari ini...sayugia..terlepas cakap....dek emosi menguasai...membatasi kewarasan...akal...huhuhuhuhuh
Semalam adalah hari yang a,at hectic rasanya...kejar ke sana ke mari dengan kesakitan pada kaki kiriku....terpaksa drive ke bank untuk tunaikan cek...then kejar untuk membeli barang2 jamuan pelajar...last minute plan kerana sikap seorang guru perempuan yang entah apa kategori yang nak diberikan...pentingkan diri?Lepas tangan..guru baru yang posting xsampai setahun..tapi lagak seolah2 dah 5 tahun bekerja...arah orang itu n ini..communication skill yang maha teruk! Sememangnya saya tidak pernah ada urusan dengannya...tetapi dia sering saja arahkan saya itu n ini...membuatkan saya semakin untuk minggirkan diri utk mingle with her!!!
Kesian pelajar2...jamuan semalam mengharapkan perempuan itu uruskan segala..namun sepatah kata tidak diberitahu kepada saya...menjadikan jamuan semalam..ibarat cukup2 makan shj...
dan hari ini dengan selamba...dia berkata jamuan itu hanya utk pelajar..cikgu xperlu sibuk....Aduhai cikgu....jemuan tu melibatkan semua guru..dan pengurusan sekolah....kerana awak..makanan tidak mencukupi..dan awak meletakkan kesalahan n beban pada saya hari ini.tanpa memberitahu terlebih awal....sayang sgt ke utk sms 20 sen tu??????????Saya cba menghubungi awak..tetapi tiada jawapan..sms bertalu2..pon tiada balasan..n today u said that ' kenapa x call number 012????????"
Hello....u tukar phone number..did u mention to everyone???????Then u simply kata orang tak tau ur number?????N u oso simple accused al ppl for not doing the right thing?????No one bothering u either u nak cuti ke..apa ke..but tugas n t/jawab tu jgn lah main lepas tgn je....
Kalo rasa xmampu nak carry tugas cikgu....then QUIT!!!!
Bukan saya sorang komplen pasal cikgu ni...guru2 lelaki yang seangkatan turut komplen..malah guru2 senior pon komplen!!! So....Salah saya ke?Teruk ke saya?Impression pelajar2...semalam..ramai yg merungut pada saya tentang cikgu ni..n saya hanya diam....kesian kerana jamuan mereka sepatutnya lebih baik...tapi segalanya jadi cacat....kerana sikap lepas tangan cikgu perempuan tu.....dan yang pasti nampak gambaran tidak puas hati mereka pada orang itu.....biarlah....dia tanggung semua tu....
Esok...lusa...masih byk lagi tugas perlu diteruskan..perjuangan yang belum selesai.....harus diteruskan......semoga hari esok lebih baik..dari hari ini...

No comments:

Post a Comment