Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 6 November 2009

..~~~~....~~~~...

5/11/09...
Pagi2 lagi dapat panggilan dari ayah....alhamdulillah..ayah dah sampai Madinah...waktu Malaysia jam 6++pg....
Sekitar jam 1.30 t.hari ayah call lagi...untuk maklumkan nombor telefon baru dibeli..di Madinah...
Alhamdulillah..terubat rindu mendengar suara ceria ayah di telefon. Semoga segalanya berjalan lancar dan selamat..perjalanan ibadata ayah kali ni di bumi Madinah dan Mekah...amin...
Semoga ayah selamat pulang ke tanah air..23 Disember nanti...
Life saya semakin hari bagaikan semakin runcing...semaking hampiri tarikh 18 November...saya semakin kelam kabut menguruskan itu n ini....
Alhamdulillah....usaha saya berjaya...bila kem elit SPM berjaya dilaksanakan dengan baik....dan juga permohonan saya untuk membelikan hadiah untuk guru2 projek SPM dan PMR diluluskan oleh boss...Thanks for trusting me!!!! segalanya yang terbaik untuk sekolahku....
Lama saya xupdate blog...kekangan masa....sehinggakan untuk uruskan hal diri sendiri...langsung tidak berkesempatan...kebetulan minggu ni ayah berangkat ke Tanah suci untuk ke sekian kalinya....maka bertambah sibuk saya menguruskan persiapan beliau....Alhamdulillah segalanya berjalan lancar....
Oh nanti saya akan masukkan gambar2 aktiviti sepanjang kem elit.....aktiviti saya sepangjang minggu ini...dengan bizness...yang tak putus..alhamdulillah..tempahan setakat ini sentiasa ada...hanya saya yang tidak berkesempatan untuk siapkan dalam waktu yang cepat...apa2 pun saya tetap berikan yang terbaik....InsyaAllah..semoga rezeki berterusan....amin....

No comments:

Post a Comment