Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Monday 16 November 2009

KEnapa ye...

Aduhai....kenapa la lately...ni rasa mcm ala2 sedih je...especially time alone....tiba2 rasa macam nak meluahkan sesuatu yg terpendam...tapi ...byk plak tapinya...tapi..tapi ini...n bla...bla..bla..
Nak diluahkan..bukan semua yang akan faham....yang pastinya seseorang itu sahaja yang biasa saya share segala macam cerita...
Sekarang mcm mana ye...perlu sangat untuk bercerita..kongsi segala mcm rasa nih...nak luah kat sini?Xpatut...xpatut....xboleh...xboleh....sarat sgt...malas nak menulis banyak2...lagi plak..nak karang ayat2 ni...idea dah xmacam masa form 5 dulu..laju je time wat essay....sekarang ..mcm merangkak2 je time writing...lack of vocabulary kot...bm n bi ...both...lemah skrg!
Xapalah....akan ada waktu untuk berbicara nanti...kan....:)..ok out dulu...utk ke majlis di sana.............bye.
Hurm....jawapan dah ada...just xnak admit je ttg tu...xpelah....kata orang tua...kalo sayangkan sesuatu...biarkan ia pergi....xsemestinya sesuatu yang kita betul2 sayang..akan serasi dengan kita...berkorban rasa awal2 ni..lebih baik dari kita memendam rasa...or derita kemudian hari...x apalah..anggap ke xde rezeki untuk kita...kan?
So...cubalah cari kebahagian tu kat tempat lain..xsemestinya bahagia tu letaknya hanya pada satu tempat je...bumi Allah ni luas...kan..usaha skit untuk bergerak menerokai alam indah ciptaan Tuhan.....:)
Cuba untuk mencari kebahagian yang mula menghilang..agar kembali ke sisi...xkira apa bentuknya nanti...terima seadanya..kerana itu adalah rezeki kita....InsyaAllah...cuba buat yang terbaik untuk diri sendiri.....

No comments:

Post a Comment