Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 24 November 2009

Distracted????

Why????
the simple answer is....wanna kill everything that brings harmful to life...How? Still seeking for the best way....everything seems to be very simple n easy at first thought...but the implementation...is not as east as ABC.....:(..
Kenapa ye...susah sangat nak faham situasi sekarang...buat baik salah...buat jahat lagi lah salah..buat tak tau?Nanti orang kata kera sumbang...so segalanya serba x kena..susah untuk satisfy other people...esepcially someone yg sukar untuk difahami...Tolong susah..xtolong...lagi lah serba salah..pendek kata hidup sentiasa in doubt...Aku cuba buat setakat yang termampu...walaupun kadang2 agak terganggu dengan semua ni...tapi aku cuba untuk tidak mengungkit! Bahaya kalo ungkit segala pertolongan kita....apa yang patut dilakukan...fikirkan segala yang buruk pernah kita buat kat orang..itu yang terbaik..kawan aku pernah bagi quote ni..ala2 mcm gitu lah maksudnya...so everytime aku down...atau situasi yang jadikan aku mcm ni..aku mula akan fikir...apa kesilapan aku buat hari ni....heheheh..xapalah apa saja alasannya..yang penting..niat kta...
Isk..malam ni buntu untuk teruskan....mungkin idea masih belum cair...beku...penangan cuaca...sejuk....ye ke?ye kot....hehehehheeh..so better stop drpd terus merapu....!

2 comments:

  1. ye betol..
    susah nk puaskan hati semua org.

    it's going same to me...
    hingga tersedar,rupenye x semua org ikhlas dgn kita wpun kita anggap dia antara yg paling rapat kita berkwn.

    oh..sedihnya hati..

    ReplyDelete
  2. Sara..sabar je la kan....kadang2 buntu atau serba salah antara nak ngan xnak...kan?

    ReplyDelete