Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Wednesday 15 July 2009

Kerja..kerja..dan kerja...

Hai...minggu ni xpernah lagi balik awal...paling awal..pon pukul 3 lebih jugak. Semuanya kerana nak selesaikan perkara itu n ini sehinggakan diri sendiri xterurus sangat...cukup sekadar untuk pergi kerja...yang lainnya semuanyan pending for further action...ntah la..komited sangat ke dengan kerja?????????????
Yess...Absolutely!!! Saya dilahirkan sebagai seorang yang komited dengan bidang tugas yang tergalas di bahu...selagi terdaya untuk laksanakan ...saya akan usahakan sehinggakan saya dah xlarat...xmampu...walau selaut air mata yang membasahi...semua tu bukan penghalang...wakakakakakakakaka....kenapa sampai macam tu entry saya kali ini...terlalu memuji diri...Ya Allah...bukan itu niat saya...sekadar luahan//kerja saya semakin hari semakin bertambah...bermula sebagai guru..mengajar ilmu kimia...berkongsi ilmu serba-sedikit dalam bidang bahasa inggeris...kemudian penyelaras tingkatan 5...s/u projek SPM....dan terkini..saya menjalankan tugas KEtua Panitia BAHASA MELAYU!!!! Pelik tak?????Xkot...tapi agak pelik kerana bukan di sekolah saya tidak ada KP BM....tapi entahlah....payah je rasanya nak taipkan kenapa saya yang menjalankan tugas2 itu...apa2 pun asalkan niat ikhlas..pastinya allah akan tolong permudahkan urusan kita kan??????????????Kata n pesan PK 1 saya...terima semuanya sebagai pelajaran...n pengalaman macam mana nak uruskan kerja...xapa...saya terima!!!!!
Esok ada majlis TEmu Murni...Pelajar SPM..saya agak kelam kabut...mudah-mudahan segalanya akan ok esok.....amin!!!

1 comment: