Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Monday 20 July 2009

Accident...


Keadaan kereta Avnaza yang terlibat dalam kemalangan pagi tadi...tak pasti jam berapa kejadia berlaku sekitar 8.30-9.30...pagi melibatkan PK 1 sekolah saya....semoga keadaan Puan Zaitun bertmabha baik..Al-Fatihah untuk arwah adiknya yang meninggal....
Pagi-pagi lagi saya dikejutkan dengan satu mesej dari hand phone Nokia saya tu..
"Kak Ton PK1 accident"
kak Tun tu adalah PK 1 terbaik pernah saya jumpa setakakt saya berkhidmat..(baru je ngajar 4 tahun,,baru 2 buah sekolah..hehehee)
Kebetulan pulak pagi ni saya ada urusan di Kuala Terengganu..so saya bercadang untuk menziarahi dia bila saya balik dari K.T...agak teruk keadaan Avanza yang dipandu oleh suaminya..menurut maklumat yang dapat...adik kepada PK 1 meniggal..innalillah....tengok kepada keaddan Avanza dia..agak teruk...InsyaAllah esok saya dan kawan2 akan menziarahi dia di kampungnya...tadi semasa on the way back...saya diberitahu dia sudah dibawa pulang bersama jenazah arwah ke kampung ibunya di Paloh, Kuala Terengganu.

No comments:

Post a Comment