Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 10 July 2009

gERAM

Gera saya bila memikirkan REKOD PERKHIDMATAN saya masih sangkut di JPN Sarawak! Dah berkali-kali call, tapi tak official kalo call kan?Mesti kena tulis surat...rasanya JPN Terengganu dah hantar memo..last year saya dah buat surat berkaitan dengan Sijil Gaji Akhir..Alhamdulillah..lepas hantar surat ada respond..kali ni dah ak masuk 2 tahun saya bertapa di bumi Terengganu, menjalankan rutin tugas seorang cikgu di bumi sendiri..tapi REKOD PERKHIDMATAN masih di Sarawak, macam mana????????????????It means body je di sini..tapi apa saja yang saya buat tak direkod...kenaikan gaji..waima segala macam lagi..Aduh!!! Pening saya! Bila saya call Unit Rekod JPN Sarawak...banyak dokumen tak lengkap n tak boleh nak up date..Then..takkan saya yang kena lengkapkan dokumen tu...do something la kalo dah tau apa yang tak ada kan?GERAM!!!!!
Tak apa..saya akan gunakan saluran yang betul kali ni..saya dah call SPP Sarawak...depa dah bagi hint apa yang perlu saya buat..sebab banyak perkara yang tertangguh akibat dari pending of Service Record nih...!
Erm.ada lagi! Tunggakan elaun n gaji yang lama pon blooooooooooooooooom settle!!!!!Tak apa....saya akan buat sesuatu!!!!!Sabar....sabar......

No comments:

Post a Comment