Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Sunday 5 July 2009

Buah manggis @ Mangosteen

PErgh..best betul...balik je kije tengok ada buah manggis kat dapur....hahaha..my favorite..best..best...tu lah yan gbest kalo kat kampung..dapat maka buah-buahan fresh...dari dusun...xpayah nak g pasar malam ke...pasar pagi ke...Giant ke..Tesco ke...kalo local fruit...ambil galah...terus jolokkan je...kat pokok tu...
Erm kerja hari ini ok je...cuaca pon merestui kami menjalankan tugas2 rutin kami macam biasa...just sedih dengan kerenah pelajar2 yang makin hari makin terkurang hajar! Makin mengurang ajaran dalam diri mereka...Ya Allah...bukakan la pintu hati mereka agar tahu menghormati orang lain...tahu menghargai diri mereka....pandai menggunakan peluang yang ada sebaiknya..amin.

2 comments:

  1. ooo..
    sara pun baru dpt buah manggis aka woh sete dr kwn opis.dia amik kt kebun..!

    oo..x sabo nk balik kg.kt kg pun bergayut doh.

    :)

    ReplyDelete
  2. woh sian ke mum jadik cekgu...sebab aku tgk cekgu kiter dulu sakit paler sebab anak murid macam aku lah aku delete terus dari senarai nok jadik gaper biler beso kekgi...hahahhahaha...anyway kalu adik aku hok degil tuh, mum kepok jer paler bahagian aku.

    ReplyDelete