Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Sunday 25 October 2009

Isk..isk..sob..sob..

Salam....salam 1 Malaysia.....huuhuhuhuh
Hari bermula hari pertama untuk minggu yang baru..(sebab saya di pantai timur...weekend Jumaat n Sabtu)..
So...hari ni agak awal ke skolah...even sempat bangun wat kerja lain (bisnes)...hehehehe...so sampai ok lah ..cun2...(selalu je saya lewat)....
Erm..kelam kabut dengan kelas anjal....6 jam non-stop...pastu boss cari saya merata tempat...kerana satu program yang dikendalaikan oleh orang lain yang menyibuk tugas saya...tanpa saya tahu apa intipati program tu...so at last saya yang dapat nama...buruk..Penyelaras xtau buat kerja!!!Hambik ko......kan dapat anugerah...manalah saya nak tahu tentang prgram tu sebab dah ada orang yang pandao2 jalankan tugas saya...saya langsung tak kisah lah kalo dia nak handle segala macam projek under projek SPM ni....silakan...berpeluk tubuh saya..!!!Happy kerana ringankan beban...tapi malangnya...'manusia' ni dia akan hangat2 tahi ayam pada awal buat itu n ini tanpa bincang dgn mana2 guru termasuk saya selaku penyelaras...dah tau2 je...half way program tu dah jalan..kadang2 guru2 lain tanya saya....saya tak tahu apa2!!!!TERUKNYA PENYELARAS ni..!!!!kan saya jugak yg kena!!!!Tapi herannya tugas dia byk program yg patut berjalan..tergendala..langsung file program or projek pon xde...sebbbbbbbbbbbbok. dengan kerja orag lain...tugas sendiri entah mana2....Geram lah saya kat 'manusia' ni....hari ni dia elok je ade kat skolah....mana saya tahu program dia handle tu lum habis lagi..alih2 boss buru saya..pagi2 dah bising kat main office...cari saya....aduh!!!!Kena lagi saya hari ni..satu permulaan yang baik ke tak baik ni????????
Tapi alhamdulillah...bajet untuk kem ELit..dia xbising!!!!walaupon cecah 5k....dia menyokong n siap support!!!! Best je bila kerta kerja diluluskan!!!!!Yeaha!!!Rasa mcm nak melompat tinggi ke awan jerk!!!!!Thank you Puan!!!!!So Kem tu InsyaAllah akan berlangsung on 29-31 October...di Peladang Setiu Agrotourism Resort.....nasib ade perkara yang menggembirakan hati saya hari ini...
PnP????????Awal2 sesi pagi ni 3 jam pertama bermula dengan 5 cekal...menag betul2 cekal nk ngaja diorang ni....BM xlulus mcm mn nak ajar English ye...tapi tu lah hakikat...macam mana pon saya tetap ajar diorang supaya tahu apa tiu ENGLISH...hahahahahah....ye la at least tau...yess no...n few vocabulary...nak ajar lebih2..nnt saya yang k.o...hahahahahah...kadang2 saya tukar channel...ajar BM waktu BI....pernah buat rumusan dengan diorang...tapi....susahnya rumusan bg diorang...perkataan masalah pun diorang mcm xtahu nak cr idea yg related with that word!!!!
Kalo dah form 5 membaca pon payah..hanya tahu suku kata ba-bu..ka-ki-ku..je..mcm mna??????????hihihihihhi...oklah....hari ni rajin plak..balik awal...sebab kerja macam dah selesai..tinggal saki baki skit je..balik awal masak!!!!hahahahaha..beli ikan segar yg baru je naik dari laut...erm kembung fresh....kerisi.....wah best2...!!!!oklah nak sambung kerja!!!Chow!

No comments:

Post a Comment