Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 23 October 2009

Rasional vs Emotional...

Saya perlu rasional dalam membuat apa saja keputusan...
Saya perlu rasional dalam menangani apa jua keadaan dan masalah yang ada..
Saya masih lagi mampu berfikir dengan rasional sehingga ke hari ini....
Saya masih lagi mampu bezakan mana yang lebih baik..mana yang lebih buruk..apa yang patut dan apa yang tak patut..dan semua tu memerlukan masa.....bukan dalam sesaat segala keutusan boleh diambil..dan ditentukan...
Saya tidak mahu emosi mempengaruhi apa saja keputusan yang dibuat...
Saya perlu pandai mengawal emosi....
Saya perlu keluar dari kepompong emosi....sarang emosi yang menjerat....bisa membawa padah...
Saya perlu RASIONAL..dan masih fikirkan segalanya dengan RASIONAL......Alhamdulillah!

2 comments:

  1. daythammynet
    Class College Education training Beauty teaching university academy lesson  teacher master student  spa manager  skin care learn eyelash extensions tattoo spray

    ReplyDelete
  2. daythammynet
    Class College Education training Beauty teaching university academy lesson  teacher master student  spa manager  skin care learn eyelash extensions tattoo spray

    ReplyDelete