Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 11 September 2009

Weekend

Salam...erm...lately...saya jarang online...banyak tugas yang perlu diselesaikan..baik di rumah mahupun di sekolah...Aktiviti utama hujung minggu kali ni...nak bereskan order2 kek lapis yang melambak tu...entah sempat ke tidak..hari ini sempat buat 3 biji...saya agak lambat bertindak...n tadi baru terfikir....untuk aturkan jadual agar kerja saya labih cepat....aduhai!!!!
Esok saya perlu ke k.t....kali ni bisnens biskut raya lagi!!!!hehehehehehe..kerja sekolah?semua saya tinggalkan kat sekolah...paper english form 4 dah habis tanda...form 5..satu kelas dah beres..tinggal satu kelas lagi...kimia next week baru exam....hurm...di sekolah mengantuk je manjang....baru start pegang pen...mulalah angin mengantuk tu datang membelai2...aduh!!!
Wah..esok saya kena pergi ambil baju raya....!!!!Alamak...xsempat nak pegi beli tudung...nampaknye..pakai ajelah yg dah ada dalam almari tu....pilih je lah yg mana sesuai...hurm..sekejap lagi urusan membakar kek perlu diteruskan....huhuhuhuhu...tahun ni saya 'gatal' menerima n mengambil tempahan banyak2!!!!!!Mulalah life dah jadi abnormal...huhuhuhhuhuh....penat sebenarnya....utk tahun depan....mungkin x aktif seperti tahun ini...erm...saya akan usahakan untuk isi n hantar borang untk sambung master....dah berapa borang yang ada dalam simpanan...tapi hanya isi n pos????????????pos atas rak buku tu jugak!!!!!hahahaahahah...mengarut betul life saya sekarang...xtahu nak settle don mcm mn...planning????????plan tu banyak...tapi dah macam nk jadi seperti Mat Jenin dah saya ni..hari2 ada je rasa tak puas hati dengan diri saya...Ye...saya dah tergolong dalam golongan yang tak bersyukur!!!!Nauzubillah!!!
Saya syukur dengan apa yg ada sekarang ni...tapi kadang2 masih bersisa itu n ini dalam hati...nampaknya...saya perlu tingkatkan lagi ibadat saya !!!!!Itulah yang sebaiknya!
Saya perlu menjadi lebih bersederhana dalam segala hal..wasatiyyah itu penting...!

2 comments:

  1. Insyaallah,everything will be orait.
    Kena cari helper tu... :)

    ReplyDelete
  2. Helper???????????Sentiasa minta bantuan n petunjek..dari HELPER the one n olny helper yang saya ada.....hanya Dia!

    ReplyDelete