Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Monday 28 September 2009

Majlis Hari Raya...

Salam...hurm...baru dapat online...tadi agak bz sediakan bahan2 untuk masak mi kari..esok jamuan hari raya kat sekolah..so saya nak sediakan menu mi kari untuk pelajar2 5 Alpha...kesian diorang bergaduh berebut menu....last2 saya decide...mi kari!Duit ciput tapi nak makan macam2 n jamuan nak buat dua 3 kali...next week jamuan akhir tahun...saya decide juga menu laksa penang...satay..nasi himpit n kuah kacang...enuf la dengan budget diorang yg ada dalam beberapa sen..untuk hari ni pon...kena top up lagi..xpe niat sedekah je lah...lagi pon saya dah janji nak buat open house untuk diorang..tapi alang2 dah buat kat skolah...kira skaligus lah!Apa lagi ye menu?Erm..puding cocktail skit...as dessert...kertas trial diorang blom lagi habis tanda!!!!!!!!!!!!!!!!WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!....tapi masih ramai cgu2 yang belum submit lagi...tadi saya berjaya serahkan RM350 kepada my boss..duit kutipan bayaran pelajar2 tingkatan 5 yang menyertai Kem Skor Minda Berita Harian....lega rasa bila dah serahkan....kalo x..asyik bawak ke hulu ke hilir duit orang!!!!
Oklah lah sambung nanti..saya nak teruskan kerja2 memasak.....tada!!!

No comments:

Post a Comment