Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Thursday 24 September 2009

Raya ke-5 bersama kawan2...







Salam....
Hari ni rumah saya kembali sunyi seperti sebelum2nya...abang2 semua dah beransur pulang ke destinasi masing2...hurm...tapi kembali ceria selepas kehadiran sahabat2 lama...secondary school dulu..Umi..Tikah n family...sempat saya hidangkan mereka mihun sup....tu je yg sempat saya sediakan..memandangkan pagi tadi saya tido sekitar jam 5 pagi....plus2...kerana siapkan kek lapis cheese ice cream untuk abang bawa pulang ke KL....malam tadi beraya n pusing2 KT bersama anak2 buah saya balik rumah dah jam 11.30...bergegas sediakan adunan untuk kek lapis...aduh!penat jugak....so hari ini..happy sgt2 dapat jumpa diorng ni..lepas je Tikah bertolak balik ke N9...saya n umi ke rumah mama Yati di Merang....hehehehehe first time saya bertandang ke rumahnya walaupon kami berada dalam satu daerah..teruknya saya ni....sempat snpa beberapa keping je gambo.....

No comments:

Post a Comment