Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 1 September 2009

11 Ramadhan

Salam....Ramadhan...semoga hari ini bermula dengan sebaik-baiknya...
Hari ni..saya ke tempat kerja macam biasa...tapi agak kelam kabut..berkejar2...untuk ke [usat servis kereta..sebelum keluar, sempat mengisi borang kebenaran dan jumpa boss...erm...agak sedih selepas jumpa dia..kerana dia bertanyakan sebab saya m.c pada hari khamis sebelum cuti sekolah...baru2 ini...dia membuat andaian saya sekadar m.c kerana ada tugas yg tidak saya selesaikan...erm..pedulikanlah!!!!
So saya bergegas ke kuala trg..sekitar jam 2.04 minit..dan tiba 5minit sebelum jam 3...
Saya tinggalkan kereta di sana dan menunggu anak buah dtg menjemput ke rumah kakak...sekitar 5 ptg barulah selesai..then saya ke Giant utk membeli sedikit brg persiapan utk tempahan2 kek lapis...
Dan hari ini saya berbuka di rumah kakak...bermalam di rumah kakak..hajat di hati ingin kembali ke Setiu selepas sahur.....saya hanya sempay acces ke akaun Facebook menggunakan handphone...itupun slow sgt2..hanya sempat baca sikit je.....So...jumpa lagi lah ye...
Oh ya,,berbuka hari ini..menunya siakap laut masak stim....popiah sira...ayam percik..kenyang betul!

No comments:

Post a Comment