Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Monday 8 June 2009

Trip again....


Confusing Puteri....hihihihih..nak gi mana lagi la diorang ni...xpenat ke...ke hulur ke hilir...huhuhuhuhuh..bosannya asyik dalam kereta sorong je....
Teka...Puteri tengah wat apa tu....??????Puteri sedang leka layan blues...bosan lama sangat dalam kereta...
Ni Puteri....lasak sangat lastly my sister letak dia kat situ....cian..cian...tu la Puteri...siapa suruh nakal....actually dia sendiri nak duduk kat situ..

Ni Cik Kiah and the gang..in the car...on the way to KB Mall...heheheheh..yang tudung pink tu ketua rombongan...hihihihi

Ni mak Puteri n Puteri..excited attend kenduri kahwin kat Pasir MAs

Again..excited faces....
Pose Puteri n mummy...
Hi..salam....am back.
Today I went to Kelantan again..this place is just a stone mile with my hometown...heheheheh...am just arrived home around 9 p.m. Still tired after having a long-time away..Main reason was to attend the wedding ceremony of my bro-in-law's relatives. So my sister asked me to join them..and I never miss the offer...got up earlier than usual...got in dress n everything...so I'd spent almots half day in Kelantan. First dropped by in Machang, then lead to Pasir Mas...and last drop...at KB Mall..not buying a lot of thing..just had some neccesary things..and the rest..I just followed my niece to buy her new hand bag...etc..
So aku sempat snap some pics..aku tukang snap je...pasal tu pic aku xde sangat...xkisah la....kan...sonot layan kerenah si Puteri ni....aduhai si kecik....

No comments:

Post a Comment