Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 13 June 2009

Holidays...

Ni la si kecik yang menyebabkan aku 'stuck' kat umah kakak aku selama beberapa hari...Si kecik yang berjaya membuatkan aku hilang ingatan untuk mencari jalan balik ke rumah ayah aku sealam beberapa hari....Puteri Nur Iman...ni kami kelaur makan kat Tanjung apa ntah nama kedai tu...























Puteri dengan gelagatnya yang leka tengok keliling..kiri n kanan..pelik kot..macam2 jenis manusia ada....





Ni abang ipar aku sedang enak menikmati 'tosei' gergasi...wakakakakakaka...tak pernah kulihat la....






Menikmati pemandangan Pantai Batu Buruk dari aras atas Primula Beach Resort...di suatu petang yang damai....(tumpang je ni..my bro n sis ada meeting..so aku menyibuk pegi lepak)

Chak...huhuhuhuh...kacau daun la...cantik kan...tengok dari atas ni...





Ni pun sama gak...aku snap suka2 hati..rasa macam lain je skarang dan dulu.....tapi still ok...tak dicerobohi...alhamdulillah.
















Ni aku sempat lepak menghabiskan duit..menelan resepi2 dari western....oreo-cheese....ni anak buah aku yang punya............aku punya...disebabkan tiramisu sold-out...terpaksa order lain...cappucione-cheese...isk...first n last r....tekak melayu nih..bukan boley telan sangat chese nih....ralat je plak rasanya....isk..isk...tu la eksyen sngt....huhuhuhuhuh

Hi..assalamualaikum...school break is almost end...tomorrow I have to go back to school...and start my job...with a new beginning may be...but frankly speak...I have a lot of pending tasks to be completed..I did enjoy myself last few days..I spent my previous days at my sister's home...a lot of activities went on and on....thanks God..I found myself back to normal after these few-days break...hehehehhehehe...some of the activities had awaken me....cherish up my day...

Mata dah ngantuk..penat drive je kije 2-3 hari ni....esok dah kije...byk menimbun kije kije yng xsiap...itu dan ini nak kena print..key in...huhuhuhuhu...edit and mcm2 lagi...bosan betul! Eh..eh..eh xbaik la bosan dengan kije kita kan....patutnya selesaikan dgn cara baik..bukan membebel...BAIKLAH....
adalagi pics yang nak diletak nih....erm..esok je lah..ngantuk betul....ok....

No comments:

Post a Comment