Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 27 January 2009

My dear Balqis..

Gelagat Balqis.....
huhuhuhuh....apa nak buat pas ni...?
Apo bondo ni Cek Su...??????????
Alimnye saya....
Smiling...u r on candid camera...chak!!!
Chak!!!!!
Eh..eh...nape ni?
Ye..saya...Nur Balqis..bt Mohd Hishamuddin
Watchaaaaaaaaa!!!
Eh..ni saya punya!!!!
I believe I can fly...hehehehe
Boring plak...
Apa kat sana tu ye?Cam menarik je......
Watcha!..Landing time...
Comeynye....
Cepatla..bukakan tudung ni...rimas plak....camana nak buka ni...??????


This pic was snapped when I visited my lovely niece in Klang..she just turned to 5 months ++++.
Balqis was playing with her toys...suddenly her untie snapped her pic..shocking reaction...hehehehe..





NUR BALQIS BINTI MOHD HISHAMUDDIN
Balqis gave the best pose....cute..lovely...



1 comment: