Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 30 January 2009

I wanna be...?????????




Collection of my fren's as an author of Alaf21....her touch becomes my inspiration..but I'm not good in writing...compared to her. I don't think that I'm able to publish a very good interesting novel..which can attract the readers to stick and stay to read my book..huhuhuhuhuh...do I have to attend a writing class?Writing workshop??????? The last time I wrote a good essay was when I sat for my SPM years ago..hahahahahahaha..but that time I was one of a good writer..My essay used to be a model in class...hehehehehe(as paroud as peacock ya??????no..no..no..) but telling the truth...today I have spent a lot of my time writing n editing my blog...that means I have much free time.....the real is I actually have a lot of work to do...but not yet done!!!!! Noone at home except me alone...this happens years ago, I'd trained to stay alone...huhuhuhuhuh...this is life..rite?whatever we do...as long as we enjoy it...that is the right choice...hehehehehe...so my writing is gonna be continued....till then..adios..

WANITA
Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi

Pabila cinta tlah membutakan mata

Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

(Korus)
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

(Korus II)
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

aaa… Ku wanita
aaa… Ku wanita….
Yang hanya perlu kau fahami

Oh apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Wanita… woohoo..
Ku Wanita… ooo…

Wanita…


Am I a ladyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy????????Lady bird....hehehehehehe

1 comment:

  1. salam cik azizah the legend!
    haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    i biasalah.. sering menyepikan diri sebab byk hal nak kena selesaikan... hehe.. terperanjat... tgk cantik plak novel2 tu tersusun indah di blog zah... hehe... kat shout box plak susah nak reply sbb kadang2 ada problem dgn blogspot...

    eh, u mmg bagus menulis... husband i tya. siapa ni? i cakap, kawan lama yg terrer bahasa inggeris...

    hey, semua org pandai menulis... nak kena cungkil jer... keep up ur good work! syang selalu... dr sya..

    ReplyDelete