Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 31 December 2011

Blogwalking....

Salam...semoga hidup dirahmati Allah...selalu hendaknya.
Pagi di hari terakhir 2011..hati terpanggil untuk menulis blog..kenapa title BW? Terkisahkan mengenai BW setelah beberapa hari yang lepas, sebaik saja dapat akses masuk blog saya sendiri, maka terlihatkan oleh saya pada sudut kanan blog ini di mana di situ saya tinggalkan 'shout box' yang membolehkan sesiapa yang membuat kunjungan ke blog saya boleh meninggalkan sepatah dua kata. Tapi kebanyakannya adalah pemilik blog-blog yang berunsurkan komersial...mereka tidak bersahaja meninggalkan kesan di blog saya, tetapi blog mereka bukanlah sesuatu yang berunsurkan informasi tapi lebih menjurus kepada perniagaan. Tiba-tiba saya merasa bosan dengan ucapan-ucapan di 'shout box' itu.
Hari ini 31.12.2011...beberapa jam lagi untuk berganjak ke tahun baru Masehi, 2012. Semoga Allah masih meminjamkan nyawa ini untuk saya mencari bergunung pahala menebus dosa-dosa yang ada sebagai bekalan hari pembalasan. Ya Allah....ampunilah hambaMu yang kerdil ini....
Saya tidak pasti apakah azam-azam 2011 semuanya tercapai atau tidak, banyak yang mula hilang dari ingatan ini. Tak mengapalah, asalkan keimanan saya terhadapNya semakin menebal dari saat ke saat yang seterusnya. Itu yang paling penting. Semoga akidah ini tidak terpesong ke arah lain yang dimurkaiNya. Hari Sabtu terakhir untuk 2011 dan hari teakhir 2011! Semoga hadirnya 2012 memberi 1001 warna yang indah menghiasa kehidupan kita. Semoga 2012 tidak akan terus melalaikan kita dengan segala yang boleh membuat kita alpda dan melupakan matlamat hidup kita yang sebenar; menuju ke hari akhirat dengan bekalan yang cukup....dengan menggalas pahala yang tidak terhingga....InsyaAllah...Amin!

No comments:

Post a Comment