Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Friday 4 June 2010

Lagi banyakkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Hadui....semalam kat tempat kerja....tak semena-mena saya dapat call dari berpuluh-puluh numbers n sms masuk inbox tak henti2 sehingga saya terpaksa block n blacklist semua unknowm numbers...Ada orang pedajalkan saya!!!! Saya cuba tanyakan kepada salah seorang penghantar sms tu...nasib baik la dia ok n bg kerjasama..dia gtau ada orang bg number saya tru celcom chat! hadui..aku xpernah2 join celcom chat tu!!
 n makhluk jahat tu guna nama gds sunyi...patut la call yg saya jwb tu ada sebt pasal sunyi2....aduilah..siapa lah punya angkara!!!! mudah-mudahan Allah balas kat dia berganda2...biar Allah bg dia susah...n hingga pagi ni pon masih ada lagi pnaggilan dr unknown number..sms xhenti..tp saya dah block semua tu...walaupon saya block..tp saya masih bleh check rejected call log n sms log .....huhuhuhuuhhuh...kenapa la manusia ni hatinya busuk..pedajalkan orang sampai macam tu sekali...rasanya saya xde buat salah kat sapa2...xsakitkan ati sesapa...orang yg sakitkan ati saya...buat saya macam2 tu ramai lah......huhuuhu

No comments:

Post a Comment