Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 5 June 2010

Dia ke???

Tadi on the way nak ke town....selisih dgn sebuah kereta nak kelaur simpang SK PAsir Panjang...KEnari merah...palt TAJ....n sebelah driver tu aku mcm familiar..je...n kebetulan kereta tu follow belakang my blacky....erm try pandang2..jeling..tp mcm ye je dia...hurm..biarlah dia bahagia...xde lah aku nk cari dia lagi buat masa ni...segalanya sekrang pending...xde ksudahan jugak..penyelesaian yg tergantung...biarlah masing2 ikut jalan sendiri tanpa libatkan sapa antara kami..sebab jawapan dah diberi awal2 hari tu..so aku bekukan segalanya kerana tu je yg mampu...sedih..pedih..perit...semua rasa tu ada..tp Allah maha tahu apa yg tersirat..apa yg terbaik...biarlah semua tu berlalu dengan cepat ...aku xnak lagi terus menerus mendera jiwa..menjeruk rasa..cukup lah aku dah banyak mengalah selama ni...tapi dia masih butakan mata..pekakkan telinga...atas segala apa yang baik untuk dia...

No comments:

Post a Comment