Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Saturday 6 February 2010

Schooling....n order...

Salam....
Cross country was successfully done.....although the big lady was created somthing fool this morning...she was doing a mistake but she blamed to students...n oso teachers.....huhuhu haru biru....dia yg pelepas pelajar2...main tekan2 je..pastu marah budak2 lari xdgr arahan dia...then suruh cgu2 panggil balik budak2 yg dah lari hampir 50m dah...dah la ramai....then maki2 cikgu plak...hadui!!!Puan ni mcm2 betullah..tapi best..selesai je tugas aku...meronda...pelajar2 pon dah habis lari...aku masuk tido dalam makmal!!!hahaha best2...mesti ada yg kata aku cgu malas kan...whatever...sebab aku dah siap bincang program dgn PK1..dah draft...n aku sakit kepala...kena panas terik sepanjang mronda budak2....so...aku tido lah...
bila bangun je...big boss dah bagi bail..awal balik arini..kul 12....lalalalaa
Erm...another tempahan utk kek lapis...
B4 CNY = 2 bj...
CNY= 1+1 bj
after CNY = 4 bj
thanks for supporting me.....

No comments:

Post a Comment