Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Tuesday 10 March 2009

PaNaSSSSSS

Salam....apa yang panas????????Cuaca?Air....badan????????erm..segalanya menjadi panas...petang td aku balik skolah around 3.30...drop off my fren yg take lift...then drove to post office..nak claim rebet keta kunun2nya...terlopong aku kat situ hampir 1 jam....last2 aku blah..masa aku g tu nombor giliran 2110..turn aku bila aku push button tu 2210...huhuhuh...aku macam xpercaya nampak ciput je post office tu..orang pun rasa2 macam xmuat je 100 orang..tapi agak ramailah dalam 30+++ adalah dalam tu...pasan punya panas aku blah g bank...CIMB bank...nak meps cash withdrawal..satu lagi plak wat hal...xleh nak complete transaction...2 kali aku try...malu..bengang smua ada..macam xde duit plak...hampeh!...kuar je..trus la aku masuk keta....baru je nak reverse..mangkuk ayun mana plak pegi park keta blkng aku..dah nampk org nak reverse....pegi jugak park bklg aku...tunggu lagi..then bila dapat reverse...aku nak jalan je ada plak mangkuk dr opposite way..ngalah lagi aku bg laluan..mangkuk tu punya haprak..siap vrrrrrrrrrrooooooooooooom..keta dia kuat2 lagi...memang tongong lah...pastu dah aku berenti..adalagi viva mai dr opposite way...siap jeling lagi dgn lubang hidung yang kembang semangkuk...isk...ragam manusia ni..xlarat lah nak describe lebih2...aku balik dengan keletihan....huhuuhuhuh....so esok g skolah macam biasa....................................!

No comments:

Post a Comment