Green n fresh

Green n fresh
Cool the eyesight!!!

mE..mY LiFe...& fRiENdS

mE..mY LiFe...& fRiENdS

Thursday 19 November 2009

Cuti ke??????????

Hihihihihih....di saat orang lain sibuk2 kejar sana sini untuk settle segala tugas before cuti panjang....aku hanya termangu-mangu....xtau nk mula yg mana..n sampai sekarang aku masih belom hand over semua tugas aku...muahahahaha dan aku masih dalam tugas....
Alhamdulillah..dah selesai tugas aku carikan tempat untuk meeting...dalam banyak2 tempat..akhirnya..Hotel Seri Malaysia Kuantan jugak lah yang available...during 11, 12 n 13 Dec...maklumlah booking last minute...pastu plak some resorts tu..nak deposit mcm2...ada yg nak 50% n ade gak yg nak lebih then kalo xjadi burn...mak aih!!!!Tapi xapalah...boss pon ok je bile tgok bajet kasar td...so kire ok lah...hurm...hari ni keputusan UPSR..alhamdulillah...daripada 4 orang anak2 buah aku..2 orang dapa 5A, sorang dapat 4A 1B n sorang lagi tu...oklah..lulus semua...so...yang dapat A..tu siap siaga la duit aku kali ni....huhuhu nak kena booking tiket ke langkawi lah tahun depan...huhhuhuh....lap top seketul!!!muahahahah utk yg 5 A aje....ngeh3...
Erm...petang ni balik awal..ntah apa nak godek kat umah awal2...kek lapis ade sebijik lagi untuk order sebelum Raya Haji...pastu Ahad ni mula nak buat utk yg Raya Haji...oklah...duit Raya..heheheh
Tadi call ayah...alhamdulillah sihat....semuanya...happy dengar suara dia dah ok..xserak mcm hari tu...Erm tunggu kawan nak datang..ade assignment nnt...heheheeh....so chao dulu...selamat bercuti kepada semua warga pendidik......!Sesi 2009 dah berakhir ..semoga berakhir dengan cemerlang...tahun depan dapat APC....heheheheheehehhe.....

No comments:

Post a Comment